Καλέστε μας σήμερα! 210 4811260|info@technoplus.gr

Σεμινάριο Social Media Marketing | Επαγγελματική Παρουσία σε 7 Social Networks

Εγγραφείτε στο Newsletter μας & Κερδίστε 30% Έκπτωση στο πρώτο σας σεμινάριο για τους επόμενους 3 μήνες!

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά τον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, αναζητούν και διαχέουν πληροφορίες, ανεξαρτήτως τομέα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα παραπάνω από το 60% των Ελλήνων είναι ενεργοί χρήστες των Social Media ενώ 1 στους 3 δηλώνει ότι τα χρησιμοποιεί γιατί τα θεωρεί σημαντικό εργαλείο της εποχής για ψηφιακή πληροφόρηση, αναζήτηση, επικοινωνία και συναλλαγές.

Τα παραπάνω έχουν καταστήσει την προβολή μιας επιχείρησης μέσω των Social Media απαραίτητη. Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι τα Social Media έχουν πολλή μεγάλη απήχηση στο κοινό και άρα μπορούν να στηρίξουν την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Το βασικότερο πλεονέκτημα τους είναι η δυνατότητα προβολής σε στοχευόμενο κοινό με χαμηλό κόστος και επίσης μια ποικιλία δωρεάν υπηρεσιών και λειτουργιών που μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε εύκολα το κοινό. Το σεμινάριο Social Media Marketing θα σας παρουσιάσει ένα αποδεδειγμένα αποτελεσματικό Social Media Marketing Plan, το οποίο θα οδηγήσει στην αύξηση της αναγνωσιμότητας ενός brandname, στην διεύρυνση της βάσης πελατών και συνεπώς στην αύξηση των πωλήσεων.

Το σεμινάριο διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία από το 2011 από την Technoplus έχοντας βοηθήσει και υποστηρίξει πολλές εταιρίες αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες να επιτύχουν στην δημιουργία και στην αποτελεσματική διαχείριση των Social Media ακόμα και για λογαριασμό τρίτων. Η ύλη και το περιεχόμενο του συνεχώς ανανεώνεται και αναβαθμίζεται ακολουθώντας όλες τις αλλαγές, εξελίξεις και επιλογές που δίνουν τα Social Media.


Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε ιδιώτες που θέλουν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να μάθουν να διαχειρίζονται την προβολή κάποιας εταιρίας στα Social Media (επί πληρωμή)
  • Σε ιδιώτες-επαγγελματίες που θέλουν να ενδυναμώσουν το όνομα και το προφίλ μιας επιχείρησης και να να αυξήσουν την επισκεψιμότητα μιας εταιρικής ιστοσελίδας
  • Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να έχουν μια ολοκληρωμένη επαγγελματική παρουσία της επιχείρησης τους στα πιο δημοφιλή Social Media
  • Σε επαγγελματίες που θέλουν να διατηρούν ενεργό το υπάρχον πελατολόγιο τους αλλά και να το ανανεώνουν συνεχώς με νέους υποψήφιους
Θεματικές Ενότητες Ημερομηνία και ώρα
Facebook Θα ανακοινωθούν
YouTube | Google+ | Instagram Θα ανακοινωθούν
Twitter | LinkedIn | Pinterest Θα ανακοινωθούν

Κόστος:
Α. 220€ – 20% Ειδική Έκπτωση Early Booking > 176€
B. Δυνατότητα για 4 Άτοκες Δόσεις με Πιστωτική Κάρτα.
Γ. Συνολική Διάρκεια Σεμιναρίου: 12 ώρες
Δ. Ειδική Προσφορά! Εγγραφείτε έγκαιρα με 20% Έκπτωση!

Προβληθείτε μέσω του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου του κόσμου
Προωθήστε τις υπηρεσίες σας μεγιστοποιώντας το θετικό αποτέλεσμα
Προβληθείτε σωστά και μεθοδικά

Το Facebook, το μεγαλύτερο δίκτυο Social Media, ξεκίνησε το 2004 και μέχρι σήμερα έχει προκαλέσει την μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων ετών στον τρόπο που χρησιμοποιούμε το Internet. Στην Ελλάδα οι χρήστες του έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια και ξοδεύουν κατά μέσο όρο ημερησίως 2 ώρες περίπου σε αυτό. Το Facebook πλέον δεν είναι μόνο ένας τρόπος να δικτυωθούμε σε προσωπικό επίπεδο αλλά και για να επικοινωνήσουμε, να διαφημιστούμε, να αναζητήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και να χτίσουμε μια σωστή εικόνα σε επαγγελματικό επίπεδο.

Μέσω μιας Facebook Page μια επιχείρηση μπορεί να αυξήσει το κοινό της, να επικοινωνήσει με αυτό και να χτίσει μια νέα «κοινωνική» ομάδα με κεντρικό άξονα τις υπηρεσίες της. Σύμφωνα με μελέτες, το 50% των χρηστών ακολουθούν τις αγοραστικές συνήθειες των φίλων τους στο Facebook και επιπλέον το 40% επιλέγει να κάνει αγορά μόνο από επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο Facebook. Εξίσου σημαντικό επίσης είναι ότι οι Facebook Pages βοηθούν πολύ στο SEO μιας ιστοσελίδας ή ενός blog.

Κατά συνέπεια, το Marketing Plan κάθε επιχείρησης σήμερα οφείλει να καταλαμβάνεται σε μεγάλο ποσοστό από το Facebook έτσι ώστε να έχει μια σωστή παρουσία στα Social Media αλλά και διότι αποδεδειγμένα οι προωθητικές ενέργειες μέσω Facebook έχουν σαν αποτέλεσμα αύξηση των εσόδων.

Δικτυωθείτε με 340 εκ. χρήστες μέσω του Google+
Δείτε ποιά είναι η επαγγελματική χρήση του YouTube

Εκμεταλλευτείτε την δύναμη της φωτογραφίας

To GooglePlus ξεκίνησε να λειτουργεί το 2011 με πολύ λίγους χρήστες και μέσα σε δύο χρόνια περίπου έχει φτάσει στη τρίτη θέση όλων των Social Media. Πρόκειται για το κοινωνικό δίκτυο της Google, τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, κάτι που αυτομάτως αυξάνει τις πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης μια ιστοσελίδα. Εκτός αυτού, το GooglePlus έχει σημαντικές δωρεάν υπηρεσίες (π.χ. Hangouts), τις οποίες μπορεί να εκμεταλλευτεί μια επιχείρηση για να επικοινωνήσει με τους υποψήφιους πελάτες της.

Το YouTube είναι μια πλατφόρμα διαμοιρασμού videos, η οποία ανήκει και αυτή πλέον στηGoogle. Έχει περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες και τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει σημαντική αξία για τo Marketing πολλών επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τοYouTube πλέον γιατί μέσω αυτού προσεγγίζουν ένα μεγάλο κοινό, προβάλλουν τις εμπειρίες των ευχαριστημένων πελατών τους, ενημερώνουν για νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Η επίδραση της εικόνας και του video στο Marketing είναι πλέον σημαντική διότι το οπτικοακουστικό υλικό βοηθάει πολύ τον ενδιαφερόμενο να κατανοήσει πλήρως τα οφέλη μιας υπηρεσίας πριν προχωρήσει σε αγορά.

Instagram

Η δημοτικότητα του δεν έχει σταματήσει να αυξάνεται. Το 2017 διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών που είχε, γεγονός που σημαίνει ότι σε ένα χρόνο αυξήθηκε περισσότερο από ότι η ιστορία του κοινωνικού δικτύου μέχρι εκείνη τη στιγμή.

  • Ιδιαίτερα δημοφιλές στους νέους με 800 εκατομμύρια χρήστες σήμερα.
  • Υπολογίζεται να παράγει περίπου 5 δισ. δολάρια το 2018 σε πωλήσεις κινητής μέσω κινητών.
  • Τα βίντεο στο Instagram λαμβάνουν 2 φορές το engagement των φωτογραφιών από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
  • Παραπάνω από 25 εκατ. επιχειρήσεις προβάλλονται ήδη σε αυτό με επιτυχία
  • Δυνατότητα να ανακαλύψουμε νέα κοινά και να μοιραστούμε περιεχόμενο και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας.

Τοποθετήστε την επιχείρηση σας στον “χάρτη” των Social Media
Γίνετε Τέλειοι σε αυτό που κάνετε
Συνδεθείτε με τους πελάτες σας και μάθετε τι τους αρέσει

Η παρουσία μιας επιχείρησης στα Social Networks συμπληρώνεται με την δημιουργία και την διαχείριση εταιρικών λογαριασμών και σε άλλες πλατφόρμες όπως το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest. Δείτε τα οφέλη του καθενός:

Twitter

  • Πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών και διάδρασης που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν και να συμμετέχουν σε συζητήσεις κάθε είδους
  • Δυνατότητα να παρουσιάσει κάποιος ένα Brandname όπως επιλέξει
  • Άμεση ανταπόκριση για οτιδήποτε νέο
  • Δυνάτοτητα άμεσης προσέγγισης σε υποψήφιος ενδιαφερόμενους
  • Άμεση ενημέρωση για τις ενέργειες του ανταγωνισμού

LinkedIn

  • Ο πιο επιτυχημένος ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες στον κόσμο, με περισσότερους από 100 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.
  • Αναζήτηση εργασίας, δημιουργία δικτύου επαφών, ενημέρωση για τα νέα όλων των κλάδων δραστηριοποίησης.
  • Εστιάζει στη διασύνδεση επαγγελματιών, με σκοπό τη διεύρυνση του επαγγελματικού τους κύκλου, την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών και την αξιοποίηση νέων ευκαιριών καριέρας.

Pinterest

  • Δυνατότητα για προβολή υπηρεσιών και προϊόντων με αισθητικά όμορφο τρόπο
  • Μεγάλη σημασία στην εικόνα
  • Απλό και εύκολο στη χρήση
  • Ιδιαίτερη απήχηση στις γυναίκες, κοινό που όλοι θέλουμε να το κατακτήσουμε


Συνοπτικά περιεχόμενα σεμιναρίου ανά εκπαιδευτική ενότητα:

• Facebook, το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα
• Page, Profile ή Group?
• Ο ρόλος ενός εταιρικού business page
• Customized Structure & Design του Business Page
o Ονοματολογία
o Custom URL σελίδας
o Profile picture
o Cover photo
o Tab Εφαρμογές
o Ανάλυση λειτουργιών διαχείρισης
• Content Management
o 8 βήματα για πετυχημένο περιεχόμενο
o Content Mix
o Πώς συντάσσεται ένα σωστό μήνυμα;
o Καθημερινή Διαχείριση
o Επιλογές Post
o Οι Fans της σελίδας βλέπουν τα Posts που κάνετε;
o Παραδείγματα Failed Posts
• Προσθήκη Facebook Applications
• Μέτρηση αποτελεσματικότητας της παρουσίας. Ανάλυση των Στατιστικών και της απόδοσης της σελίδας μας
• Διαχείριση κρίσεων

 

• Εισαγωγή στην επαγγελματική χρήση του YouTube | Τι είναι και γιατί πρέπει να έχουμε παρουσία σε αυτό
• Ανάλυση του YouTube | HomePage
• Τα βασικά μεγέθη του YouTube, views, subscribers
• Share, Subscribe και Playlist, Σχόλια Χρηστών
• Ανέβασμα Video και Ενσωμάτωση σε WebSite
• Δημιουργία account και Εταιρικού Καναλιού | Ρυθμίσεις
• Εμπλουτισμός καναλιού
• Τροποποίηση μορφής του Εταιρικού Καναλιού
• Εργαλεία, βασικές αρχές παραγωγής και στοιχεία VSEO
• Ανάπτυξη της εταιρικής σας Στρατηγικής Video Marketing
• Τύποι video που “δουλεύουν”
• Παραδείγματα διαφημίσεων και στρατηγικών
• Διαχείριση του επαγγελματικού σας καναλιού
• Μέτρηση της απόδοσης και Optimization | Παρακολούθηση στατιστικών και απόδοσης καναλιού
• YouTube και B2B Marketing
• Generating Revenue from YouTube Videos

• Τι είναι το Google+, Πως πρέπει να το χρησιμοποιούμε
• Δημιουργία Google Account
• Δημιουργία Google+ Page για μια επιχείρηση – Ρυθμίσεις και Γραφικά, Συμπλήρωση στοιχείων (με επεξηγήσεις)
• Posts στο Google+, Tι είναι το +1 και ποια η σημασία του
• Σωστές επιλογές και βελτίωση στα Posts
• Σύνδεση του Google+ Page μας με το Youtube channel
• Πως το Google+ βοηθάει το SEO σας

• Εισαγωγή στην επαγγελματική χρήση του Twitter
• Ποιο είναι το κοινό του;
• Πως λειτουργεί και γιατί να το χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας
• Δημιουργία προφίλ βήμα-βήμα
• Δημιουργία και Μορφοποίηση επαγγελματικής σελίδας
• Η ειδική “γλώσσα” του Twitter
• Δημιουργία κοινού από Followers
• Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας με το κοινό
• Χρήση του Twitter για Customer Support
• Διαφήμιση στο Twitter

• Δημιουργία Εταιρικού Λογαριασμού Instagram
• Upload Φωτογραφιών
• Likes, Comments και Πως διανέμεται η πληροφορία για εμάς στο δίκτυο
• Followers και Following
• Σύνδεση με Facebook και Twitter
• Η μεγάλη σημασία της φωτογραφίας και της ποιότητας στο Instagram
• Μέτρηση αποτελεσματικότητας & Ανάλυση των Στατιστικών
• Διαφήμιση στο Instagram

• Τι είναι το LinkedIn και ποια η διαφορά του από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Δημιουργία σωστού επαγγελματικού προφίλ
• Δημιουργία εταιρικής σελίδας (company page) και ανάρτηση των νέων της εταιρείας
• Διαφημιστική καμπάνια βήμα – βήμα στο LinkedIn:
o τι και πως μπορείτε να διαφημίσετε
o πως θα επιλέξετε το κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε

• Δημιουργία εταιρικού λογαριασμού στο Pinterest
• Δημιουργία πινακίδων και “Καρφίτσωμα” εικόνων
• Comments, Likes, Repins – Πως δικτυωνόμαστε
• Αυτόματη ανακοίνωση σε Facebook και Twitter
• H μεγάλη σημασία της φωτογραφίας και της Ποιότητας στο Pinterest