Καλέστε μας σήμερα! 210 4811260|info@technoplus.gr

Σεμινάριο AdWords | Internet Advertising

Εγγραφείτε στο Newsletter μας & Κερδίστε 30% Έκπτωση στο πρώτο σας σεμινάριο για τους επόμενους 3 μήνες!

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ

Στo σεμινάριο AdWords δεν θα δείτε άλλη μία θεωρητική παρουσίαση με powerpoint γιατί πραγματοποιείται μέσα από πραγματικά παραδείγματα και case studies. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου AdWords θα ανοίξουμε και θα δούμε λογαριασμούς με πραγματικά δεδομένα, θα εντοπίσουμε συχνά λάθη και παραλείψεις των χρηστών και μέσα από την πρακτική θα κατανοήσουμε τη μεθοδολογία εργασίας με τις διαφημίσεις AdWords.

Το Σεμινάριο AdWords είναι η βάση για να χτίσετε μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο Google. Αν μόλις ξεκινήσατε να ασχολείστε ή θέλετε να μπείτε στον κόσμο της Διαφήμισης στο Internet, τότε αυτό είναι το σεμινάριο που θα σας λύσει τα χέρια.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα έχετε κατανοήσει πως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα των διαφημίσεων Adwords, πως είναι δομημένη μία καμπάνια και με ποιο τρόπο δημιουργούνται οι διαφημίσεις και οι λίστες με τα Keywords.
Θα μιλήσουμε επίσης για Google Analytics, για Conversion Tracking, θα δούμε τις επιλογές διαφήμισης που μας παρέχει το σύστημα Google Adwords και θα εξηγήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρεώνονται οι διαφημίσεις.

H εισηγήτρια του σεμιναρίου, Μαρία Σκούντα, είναι Certified Google AdWords Practitioner σε Search, Display, Video & Mobile Advertising, καθώς και στην πλατφόρμα Google Analytics και έχει πολυετή εμπειρία στην Εκπαίδευση αλλά και στην επαγγελματική χρήση των Google Adwords. Είναι κάτοχος MSc in Digital Marketing από το IE Business School στη Μαδρίτη και θα εξηγήσει όλες τις λειτουργίες με τον απλούστερο τρόπο έτσι ώστε με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είστε σε θέση να διαχειριστείτε μόνοι σας το λογαριασμό σας στο AdWords.

Το σεμινάριο διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία από το 2009 έχοντας βοηθήσει περισσότερους από 800 επαγγελματίες στην αξιοποίηση των πολλαπλών δυνατοτήτων διαφήμισης μέσω των Google AdWords.

To Internet Advertising είναι από τους ελάχιστους εργασιακούς τομείς που σημειώνει άνοδο εν μέσω κρίσης. Η διαφήμιση στο Internet αυξάνεται συνεχώς. Ταυτόχρονα αυξάνεται και ο χρόνος που αφιερώνει ο Έλληνας καταναλωτής στο Internet. Παράλληλα, μειώνεται όλο και περισσότερο ο χρόνος που οι καταναλωτές αφιερώνουν στην τηλεόραση.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε εργαζόμενους στο τμήμα marketing που θέλουν να κατανοήσουν σύντομα και πρακτικά τον τρόπο διαφήμισης με Google AdWords
  • Σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες στο Google
  • Σε εταιρείες που θέλουν να κατανοήσουν τη λειτουργία της διαφήμισης με Google AdWords για να μπορούν να καθοδηγήσουν και να ελέγξουν τη διαφημιστική τους έτσι ώστε να μην γίνεται σπατάλη χρημάτων
  • Σε διαφημιστές που ξεκινούν τώρα την ενασχόλησή τους με το Internet Advertising με AdWords
  • Σε διαφημιστικές εταιρείες που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στη διαφήμιση με Google AdWords
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να διαφημιστούν στο Internet
  • Σε ιδιώτες που θέλουν να διαφημίσουν τα προϊόντα ή και τις υπηρεσίες τους
  • Σε όλους όσοι επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers
Διάρκεια: 12 ώρες
Ημερομηνίες & ώρες: Θα ανακοινωθούν
Εισηγητής: Σκούντα Μαρία
Κόστος: 220€ – 20% Έκπτωση Early Bird > 176€
Δυνατότητα για 4 Άτοκες Δόσεις με Πιστωτική Κάρτα!


Δωρεάν Παροχές σεμιναρίου Adwords:

  • Πλούσιο συνοδευτικό υλικό απευθείας στο e-mail σας
  • Ένα κουπόνι διαφήμισης Google Adwords, που αντιστοιχεί σε διαφήμιση αξίας 75€, για να ξεκινήσετε!

Συνοπτικά Περιεχόμενα Σεμιναρίου:

• Τα μεγαλύτερα διαφημιστικά δίκτυα παγκοσμίως
• Επίκαιρα στατιστικά Internet & Google από Ελλάδα
• Online Advertising στην Ελλάδα

• Τι είναι το AdWords
• Που εμφανίζονται οι διαφημίσεις AdWords;
• Google ad formats
• Πως λειτουργεί το AdWords
• Πλεονεκτήματα Διαφήμισης με AdWords
• Ανατομία της Search Engine Results Page
• Διαφήμιση κειμένου
• Κατανοώντας τη Δημοπρασία
-Δείκτης Ποιότητας (Quality Score)
-Καθορισμός θέσης (Ad Rank)
-Πως γίνεται η Δημοπρασία
• Δημιουργία λογαριασμού AdWords
• Προετοιμασία & Σχεδιασμός
• Πως πρέπει να οργανώνεται ένας λογαριασμός;
• Συνήθεις “παγίδες”
• Περιήγηση στο interface του λογαριασμού
• Δημιουργία Καμπάνιας
• Βασική Ορολογία & Λειτουργίες
• Προσθήκη και αφαίρεση χρηστών στο λογαριασμό
• Ρυθμίσεις πληρωμών
• Ρυθμίσεις Καμπάνιας
-Στόχευση
-Δίκτυα & Συσκευές
-Προσφορές & Προϋπολογισμοί
-Επεκτάσεις Διαφημίσεων (τηλέφωνο, χάρτης κ.ά.)
-Σύνθετες ρυθμίσεις
• Λέξεις Κλειδιά (keywords)
-Τι είναι
-Σωστή οργάνωση keywords
-Τύποι αντιστοίχισης (match types)
-Αρνητικά keywords
-Χρήσιμα εργαλεία για γρήγορη δημιουργία λιστών με λέξεις κλειδιά
-Παρακολούθηση της απόδοσης των λέξεων κλειδιών
• Δημιουργία Διαφημίσεων
-Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων που «πουλάνε»
-Πόσες διαφημίσεις πρέπει να δημιουργηθούν;
-Workshop Συγγραφής διαφημιστικών κειμένων
-Πολιτικές Διαφημίσεων της Google. Τι επιτρέπεται – Τι απαγορεύεται
-Μυστικά για επιτυχημένες διαφημίσεις
• Προσθήκη Λέξεων Κλειδιών
• Δημιουργία πολλαπλών διαφημίσεων
• Προγραμματισμός διαφημίσεων
• Στόχευση διαφημίσεων

• Πως λειτουργούν οι προσφορές
• Ρύθμιση του κόστους ανά κλικ
• Ρύθμιση του ημερήσιου Budget
• Χρεώσεις και Τιμολόγια Google

• Κατανόηση των στατιστικών για καμπάνιες, ομάδες και λέξεις-κλειδιά
• Βασικές Αναφορές Στατιστικών
• Αλλαγή στις προβολές των στατιστικών
• Προσαρμογή των γραφημάτων
• Προσαρμογή των στηλών του πίνακα στατιστικών

• Κατανόηση της σημασίας των Λέξεων κλειδιών
• Τα 2 πιο σημαντικά reports για την κατανόηση της απόδοσης
• Έρευνα του Ανταγωνισμού
• Απόλυτη Σύνδεση Διαφήμισης με την αναζήτηση του Χρήστη
• Πως χρησιμοποιώ τα Εργαλεία AdWords για optimization
• Η σημασία του testing στο AdWords
• Αναφορές για το Impression Share
• Αυτοματισμοί στις διαφημίσεις

• Τι είναι το Display Network
• Στόχευση στο Display Network
• Δημιουργία Καμπάνιας με Banners
• Τι είναι τα Placements?
• Τι είναι τα Interests?
• Tι είναι τα Topics?
• H Χρησιμότητα του Display Ad Planner
• Ιδιαιτερότητες στα Στατιστικά μιας Display καμπάνιας
• Πώς κάνουμε optimization στο Display Network?

• Ιστορικό Αλλαγών
• Conversion Tracking
• Keyword Planner
• Ad Preview & Diagnosis

• Τι είναι το remarketing
• Δημιουργία καμπάνιας remarketing
• Έξυπνοι συνδυασμοί remarketing-display-search
• Optimization και έλεγχος καμπάνιας Remarketing

• Διαφήμιση στο δημοφιλέστερο Site
• Ο ρόλος της διαφήμισης στο YouTube
• Προδιαγραφές video
• Πληρωμές με Cost Per View
• Στόχευση και ομαδοποίηση

• Tι είναι το Google Analytics και πως συνδέεται με το AdWords
• Το Περιβάλλον του Google Analytics
• Πως βλέπω τις Καμπάνιες AdWords μέσα από το Analytics
• Κατανόηση Βασικών στατιστικών
• Πως ελέγχω τις Display Καμπάνιες από το Analytcis
• Βασικές Αναφορές στο Google Analytics

• Ο ρόλος του Conversion Tracking στο AdWords
• Μέτρηση της απόδοσης του λογαριασμού
• Ο ρόλος του Analytics στην Απόδοση του λογαριασμού